2010. június 27., vasárnap

Par kep!

Sziasztok!

Southamtomba voltunk egy par napja, Fel tudtam hivni mindenkit. Jo erzes volt beszelni mindenkivel, kajaltam egy jot, meg nezelodtem.

Mutatok meg par kepet Norvegiarol. Szerencsere amikor az utolso varosbol hajoztunk ki akkor fent voltam az Open decken. es vegigneztem a kihajozaast. Gyonyoru az a kornyek. Tukor sima volt a Norveg tenger es csak a tengert lattuk meg a horizontot. Csodalatos naplementeket es teliholdakat latok. Gyonyoru a termeszet...

Na eleg a nyaldazasbol itt vannak a kepek:



Panoramakep, sajna nem olyan jol sikerult.




Errol a hidrol sajna lekestem de amikor atmentunk alatta akkor 3 meter volt a hajo es a hid kozt.
Az azert cinkes...

1 megjegyzés:

  1. Szia Petikém
    Örülök, hogy végre írtál a blogba . Azt ígérted, hogy a hajó belsejéről is küldessz képeket. Remélem mindenOK. Puszi Anyu

    VálaszTörlés