2010. június 2., szerda

Magyarok!

Sziasztok!

Tegnap miutan megirtam a blogomat, talakoztam a magyarokkal akik jottek az uj White Star Academy-re. Asszem 6-an jottek koztuk van az Ibolyaneninek is az ismerose. Sajnos ok nem voltak annyira szerencsesek mint mi. 2 magyar srac jott meg 4 lany es a ket sracot nem tettek egy szobaba. Kulon tettek oket Mauriciusziakkal. Kicsit izgulnak meg mint mi az elejen. Probalunk nekik mindenben segiteni.
Tegnap megtortent az egyik legjobb dolog amiota kint vagyok. Mar amiota elindultunk New York-bol azota azon filoztam, hogy kellett volna egyek valami hamburgert vagy hot dog-ot. Alig vartam hogy vege legyen a hetnek es leszaljak New York-ba erre tegnap a szemelyzeti kajaldaban volt hamburger is. Osszealitottam egy olyan atomszendvicset, hogy egesz nap tok jo kedvem lett tole. Olyan jol esett hogy nem tudom szavakkal leirni. Este meg kiprobaltam egy masik erdekes dolgot. Volt egy porkolt szeruseg, de ugy volt megcsinalva hogy a diszno bore meg a zsiros resze rajta volt a huson es ugy volt felkockazva. Nagyon erdekes volt es finom. Mindenki panaszkodik a kajara. Nekem nincs vele sok bajom. Van olyan, hogy rosszat valasztok de tobbsegeben nagyon jokat eszek. Mondjuk szinte mindenbe tesznek curryt-t de azert vannak kivetelek.
Nagyon jot aludtam az uj kabinban. nagyon kicsi de meg lehet szokni. Reggel ugy bevertem a fejem, mert lefejetem a plafont. En alszom felul. Bar ha lent aludnek akkor sem birnek felkelni szoval mind1.
Remelem tetszettek a tegnapi kepek.
Na most mennem kell.

Udv

1 megjegyzés:

  1. Szia kicsim! Nemrég mi is hambiztunk, még abból, amit te készítettél össze :) Nagyon fincsi volt. :)) Szeretlek! Csók!

    VálaszTörlés