2010. július 2., péntek

Vegre egy jo nap!

Sziasztok!

Na asszem batran kijelenthetem, hogy ez volt az egyik legjobb napom. Igaz nem altunk meg sehol, ugyanugy dolgoztam mint maskor. Reggel amikor felkeltem osszekeszulodtem, elmentrem reggelizni es felvettem a fizetesem. Na hat ez egy olyan loketet adott nekem, hogy siman lenyomtam az deli muszakot minden problema nelkul. Egesz nap tengeren vagyunk. Gyonyoru, teljesen mas mint az Atlanti ocean. Lattunk csomo delfint, ott usztak a hajoval, es eletemben eloszor lattam balnakat. Hetagar sut a nap gyonyoru a tenger es egy nagyon szep varosba tartunk, Halifax-be. Remelem ki tudok majd menni. New Yorkba tegnap semmi esejem nem volt, mert megkaptam a leheto legrosszabb beosztast. Kicsit rosszkedvu voltam miatta meg a vendegek is vadallatok voltak ezen az utolso cruise-on. Igazi gusztustalan disznok...
Na mind1 most ugy erzem, hogy atestem ezen a holtponton. Tegnap este beszeltem Apuval, felhivtam a Jubilee-ben Petit, ma meg a Csontival beszeltem az Interbol. Jo volt vegre beszelgetni egy kicsit. Meglepodtem, hogy a regi kollegak kozul mennyien olvassak a blogomat. Koszonom mindenkinek aki olvassa, orulok, hogy erdeklodnek felolem. Egy-egy szot irjatok a kommentbe, hogy tudjam ki az aki erdeklodik utanam. Tudom, hogy mindig igergetem a kepeket csak kell uj elemeket vegyek a fenykepezobe, meg csinalok majd par kepet Halifaxben es majd akkor toltok fel meg.
Egyre jobban erzem, hogy faradok es minden ujabb nap nehezebb es nehezebb. Hianyzik azert egy szabadnap. Nagyon probalkozok felkerulni a Britanniaba, hogy egy kicsit tobbet kereshessek. Bar azt kell, hogy mondjam a mai fizetessemmel meg vagyok elegedve. Kicsivel tobbet kaptam mint amire szamitottam, de ez sosem baj:) Igazabol meg tudtam takaritani eleg sok penzt a mult honapban. Az elso $1000-m mar megkerestem es felre is tudom tenni bar tuti, hogy ha visszaerunk New Yorkba ossze vissza vasarolgatok majd mindent, de valojaban nem is izgat, hogy mennyit koltok...:) Imadom ezt az egeszet...
Koszonom mindenkinek a biztato es tamogato szavakat! Igy hogy mar tudom, hogy mennyien olvassatok a blogom megprobalok tobbet irni majd, csak egy csomoszor nem tortenik semmi.
Udv mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia Petya.

    Király a naplód,képek fantasztikusak.Gratula neked a melóhoz.Kitartás és vigyázz magadra!

    Bandi/Inter-konyha/

    VálaszTörlés