2010. június 1., kedd

Kepek ujra!

Sziasztok!
Na most van egy kis idom mert elinteztem ma mar mindent es aludni sem tudok. Ma 4 orat aludtam aztan mentem reggeliztetni. 8 kor vegeztem es nem megyek vissza csak 13 30-kor. Vegre lekoltoztunk a kabinunkba, hat nem valami negy szam. Egy kis lyuk az egesz de nekem eleg ez is. A szekreny az jo nagy szoval ki birok pakolni bele es nem kell ket borondben eljek...

Most megint kikotottunk Southamtonban de szakad az eso ugyhogy nem megyek ki, meg amugy is voltam mar egyszer itt ugyhogy biztos unalmas lenne:) Ma indulunk vissza New Yorkba. Ott majd le akarok szalni egy kicsit korulnezni. Minden heleyen ahol kikotottunk mostanaban, olyan tomeg bucsuztatta a hajot hogy el sem hiszitek. Dobenetes.
Sajnos a csak a hajo tetejerol tudtam csak fenykepezni, majd legkozelebb megprobalok lemenni.

Cherbourg


Ez is.
Szerintem kitalaljatok hogy ez is. :)

Na most egy pillanatra megallok mert most jonnek a Holland kepek. Roterdammban olyan szep hidak, meg epuletek voltak. Kar hogy ezt is csak a hajo tetejerol lattam. Amikor meg kihajoztunk akkor meg dolgoztam es nem tudtam kepeket csinalni.



Errol beszeltem...
...

...


...
Mostpedig jonnek a Belgiumi kepek arrol a varosrol minek meg most sem tudom a nevet:) Mindig elfelejtem megnezni... Meg mindig csak azt tudom hogy Z vel kezdodik.
Semmi kulonos nem volt abban a varosban. Egy sima kikotovaros.

A kikoto.

Itt meg gyakorlatoznak a mentocsonakokkal.
Kiprobaltak hogy mukodik-e. Remeljuk igen:)
Na hat kb ennyi a sztorim mara. Legyetek jok.
Sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Szia Petikém!
    Örülök neki, hogy már van saját kabinotok és szekrényetek.
    Itthon is szakadatlanul esik az eső, ha így haladunk az egész föld egy nagy óceán lesz és elhajózhatunk hozzád meglátogatni. Azt mondták 120 éve nem esett ennyi csapadék. Ugyanúgy bent lakunk mi is a házban -és nem mehetünk ki-, mint Te a hajón. Már a cicáink is csak kidugják a fejüket a házukból és fordulnak is
    vissza, mint a medvék februárban. Csak körülnéznek. Hát ennyi jó hírünk van, én azért nem küldök képeket a tetőről-még azért jobb a helyzet.
    Hatalmas a hajó, nem csodálom, hogy olyan sokan kíváncsiak rá. Mindig örülünk, ha küldesz képeket.
    Várjuk a napsütést, de addig is sok puszit küldünk,
    Vigyázz magadra,Keresztmamáék

    VálaszTörlés