2010. június 6., vasárnap

Kerdesek-Valaszok!

Sziasztok!

Tegnap elkaptam valamit teljesen a halalomon voltam. Fajt a torkom, Mintha agyonvertek volna. Mara kikuraltam magam egy kicsit. Jobban vagyok mar. Lehet hogy azert lettem szzarul mert nemreg megkaptuk a H1N1 oltast... Nemtudom. Remelem holnap is jobb lesz. Na mostpedig valaszolok egy par kerdesre amit e-mailon kaptam.
Ami a legjobban hianyzik a csaladomon kivul az a fozes...
Igen neha ha nagy hullamok vannak nagyon billeg a hajo, most raadasul baromi nagy viharban vagyunk, mindenhol villamlik meg szakad az eso, de nincs nagy szel szoval nem gaz...
Mostmar egesz jol tajlekozodom a hajon kezd beindulni az elet...
Most megyunk "vissza" New York-ba, a tobbi magyra Southamtonban csatlakozott hozzank. Utana megint visszajovunk Angliaba, majd fel eszakar Norvegiaba. Asszaem.
Tegnap elindultam egy darts veresenyen kb a 3/4-ig jutottam... A sok kis filippinot szarra vertem. Legkozelebb megprobalom megnyerni es akkor nyerek 100 dollart.
Megkaptam nemreg az elso fizetesem ugyhogy tok jo igazabol minden. remelem az egeszsegem is jobb lesz...
Na most mennem kell.
Puszilok mindenkit!
Sziasztok

1 megjegyzés:

  1. Szia Petikém!
    Vigyázz magadra, és ha úgy érzed inkább vedd igénybe az orvost. Ígérem ha hazajössz főzhetsz amennyit akarsz. Pénteken tudtál fűrdeni meg szaunázni?
    Legyél ügyes, iparkodjál minél jobban dolgozni és nagyon-nagyon vigyázz magadra.
    Puszi, szeretünk Anyu-Apu

    VálaszTörlés