2010. június 15., kedd

Norvegia!

Sziasztok!

Mar jo reg nem irtam nektek. sajnalom de egyszeruen mostanaban nem volt idom gepkozelbe kerulni. Nagyon sokat szamit ez a -1 ora, meg persze a barban is elhuzodott egyszer ketszer az este. Volt most 3 nap amikor kb a 3 nap alatt 6 orat aludtam:) Rossznak hangzik de nem veszes.
Tegnap kimentunk Southamtonba. Vasarolgattunk a szobatarsamnak egy-ket dolgot, beultunk a Burger King-be kajalni egy jot, Ittunk egy rakat Cidert...korteset...finom volt... Aztan majdnem nem talaltunk viszza a kikotobe. Vegulis minden rendben volt. Felhivtam kintrol a Anyukamat meg a Ferit. Jo volt veluk beszelni egy kicsit. Teljesen meg voltam orulve hogy vegre friss levegon vagyunk, meg maszkalhatunk egy kicsit. Pont meseltem a Ferinek, hogy nagyon jol erzem magam es rajottem, hogy ez egy kulon elet. Mara megfogalmazodott bennem (miutan tobbekkel atbeszeltuk a temat), hogy ez egy parhuzamos elet. Van itt is egy eletem meg otthon is, es ez a ketto sosem kapcsolodik ossze. Apro szalak osszekothetik, de csak az ugralni tudsz a ket elet kozt. Igazabol ! rossz oldala van ennek az egesznek, megpedig az hogy nem vagyok otthon. Amugy minden mas pozitiv. Ha hosszabb ideig maradok akkor rengeteg penzt lehet ugy gyujteni. Mindent megcsinalnak helyettunk apropenzert. Van hol aludjunk, meg egyunk. Jo mondjuk ez az utolso ketto azert lehetne jobb is, de hat valamit valamiert. Nagyon orulok hogy erre a hajora kerultem. Sokkal tobbet foglalkoznak a szemelyzettel mint mashol. En nem igazan tudhatom a dolgot de mindenki ezt mondja.
Valoszinu, hogy egy honapon belul jelentkezhetek Sommelier tanfolyamra, amit ha megcsinalok akkor remelhetoleg a kovetkezo szerzodesemben Boraszkent kezdhetnek, ami azt jelenti hogy az alapfizetesem 3 szor annyi lenne mint most es ahhoz nem kene hozzanyuljak mert elfetnek a jattbol. Na de ezt meglatom majd meg mert baromi nehez az a vizsga.
Most valahova Norvegiaba megyunk. Most indult a Cruise, azt hiszem 7 napos es harom, vagy negy helyen kotunk majd ki. De legalabb mar nem kell az orat elore alitani most egy joideig.
Na ennyi kb.
Megprobalok tobbet irni majd, legyetek jok!

1 megjegyzés:

  1. Szia Petikém!
    Remélem már lenyudodtál, és" nem rám haragszol, csak nagy rajtad a nyomás"! Klassz lenne ez a tanfolyam, mindenképpen hasznos. Az Angol nyelvvel, hogy boldogulsz? Gondolom sokat fejlődtél. Ha lehet küldjél képeket is.

    Puszi Anyu

    VálaszTörlés