2010. július 28., szerda

Norvegia

Sziasztok!

Jo reg nem irtam mar megint... Sajnalom! Na azota megerkeztunk Southamptonba. Reggel dolgoztam 2 orat utana meg a deli muszakomat eladtam $40 -ert:) es igy csk delutan fel 5 re kelett csak menjek dolgozni. Megerte...:) Kiszaltam, ettem egy remek hamburgert, aztan visszajottem aludni. frankon kialudtam magam szoval kiraly volt minden, ja meg ugye vege lett a cruise-nak szoval egy kis penzt is kaptunk megint... Most Norveg cruise-on vagyunk megint. az elso nap tengeren voltunk, ma meg kikotottunk Nemtomhol es kaptam egy lunch off-ot ami azt jelenti hogy nem kell dolgozzak ebednel... Szoval reggel dolgoztam egy kicsit most megirom nektek amit megkell aztan alszom 4 ig. Vegre egy kicsit megint jobbra fordult minden. Valoszinuleg lecsereltetem a pinceremet mert ez a mostani nem valami jo... Majdnem mindig utolsokent vegzunk szoval jobban jarok ha lecserelem...Mar kint vagyok ket honapja. Telik az ido... Nagyon rossz volt amikor visszafele jottunk mert minden nap csak 23 ora volt es kb 3 orakat aludtam. 1 het utan angyon kikeszultem. de mostmar jobb...Ebben a honapban megyunk Hamburgba meg europaba ossze vissza.Na felteszek egy par kepet Norvegiarol ahol most vagyunk. Nem szaltam ki csak fentorl csinaltam nehany kepet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése