2010. július 20., kedd

Britannias elet!

Sziasztok!

Sajnalom hogy nem irok mostanaban olyan surun de amiota lekerultem a Britanniaba szinte minden nap 12 orakat dolgozom. Az utolso Cruise-on minden reggel a regi helyemen kezdetem a reggeliztetest es delben vegeztem, aztan meg csak a vacsorara mentem 5 oratol. A ket muszak kozott tudtam egy kicsit aludni mindig. Ma mar a reggeliztetest is a Britanniaban csinalom meg az ebedet is. Ma kezdtem reggel 8-kor 10. 30 kor vegeztem. Most megyek delbe ebedre olyan 3-3.30-ig.(attol fugg hogy meddig vannak a vendegek. lehet hogy 4 ig is eltart..) es utana 5 kor megint indulok vacsorara. Szovel nem sokat tudok pihenni. Tegnap egy kicsit sokaig voltam a barban, es meg az idot is elorefele alitottuk... Egyre faradtabb vagyok. Napkozben minden oke, de reggel egyszeruen nem birok felkelni... Az a szerencsem hogy a Tibi minig felkelt reggel... Tegnap indultunk vissza Southamtonba onnan majd megint Norvegiaba megyunk, ha minden igaz... Szoval az elso Cruise-om nak vege lett a Britanniaban. Ez azt jelenti, hogy begyujtottuk a boritekokat a vendegektol, mar amelyik adott ugye... Mert nem mindegyiok ad ugye... Mert sok szemet vendeg van itt is ugye...Na mind1. Az a lenyeg, hogy jol jartam. Remelem ennel rosszabb Cruise-om nem lesz. Mind penzben mind beosztasban. New York ba nem mentem ki mert volt egy olyan muszakom (light baggage), hogy ott kelett alni a bejaratnal es udvozolni a hajora erkezo vendegeket. Ez egy olyan muszak amit el lehet adni a sargaknak de nekem nem er meg $40-t. Most nem is akartam kimenni igazabol, majd ha veszek laptopot meg fenykepezogepet, majd akkor. Tok idegesitoek ezek a kis fulopok allandoan tolakodnak beugranak a sorba amikor kajaert megyunk meg ilyenek... Mondjuk en csak rohogok rajtuk de nagyon sokan felveszik es idegeskednek miatta. Karomkodni mindegyik tud magyarul persze.. Sokkal valogatottabb mondtokat raknak ossze mint mondjuk en... Van egy srac egy indiai akit ha megkerdezem hogy hogy van azt mondja szarul de buszken...:) Idiotak... Na nagyabol ennyi mara. Legyetek jok!

Udv

1 megjegyzés:

  1. Szia Petikém!
    Remélem jól vagy és bírod még a strapát. Mindenki büszke rád és folyamatosan érdeklődnek felőled. Kitartás és puszi Anyu,Apu

    VálaszTörlés