2010. július 7., szerda

New York!

Sziasztok!

Tegnap kikotottunk New York-ban. Kaptam egy lunch off-ot Szoval 10 30-tol 4 30-ig szabad voltam. Felszalltam a buszra aztan bementem brooklynba. Van egy ilyen Shuttle Bus nevezetu dolog ami bevisz minket meg ki is hoz direkt a crew-nak. Vettem csomo chips-et, Ettem egy jo hamburgert, meg pizzat. Vettem egy 1 terrabite-os kulso winchestert, szoval most mar korlatlanul tudok kepeket csinalni. Ja ossz-vissz $100 volt a winyo. Hp. Jo kis szerkezet... Tok jol ereztem magam. Rohadt meleg volt... kb 42 fok es olysn paratartalom...pfff. A szobatarsamat, munkatarsamat, haveromat, szoval a Tibit ma este felteszik a Britanniaba... Remelem megyek en is elobb utobb. Bar ez a Kings court easy life.. Na mind1 Mennem kell.
Sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Csákesz Serj!

    Remek képeket készítettél, küldj még, ha tudsz és érezd jól magad!

    csaó!

    VálaszTörlés