2010. augusztus 3., kedd

Minden OK!

Sziasztok!

Na Norvegiaban kikotottunk egy par helyen az utobbi napokban... Gyonyoru hely... Eszmeletlenul szep, talan ez a legszebb hely amit valaha lattam. Leirhatatlan. Teszek majd fel par kepet csak a telefonommal csinaltam kepeket es a kartyaolvasom az egyik haveromnal van. Egyik nap ki birtam volna menni mert kaptam egy lunch off-ot tehat a deli muszakban nem kellett menjek dolgozni, de inkabb az alvast valasztottam, utana meg reggel nem kelett menjek viszont 12-tol majdnem ejfelig szinte megallas nelkul... Lelkiekben szerencsere jol vagyok mert ki tudtam magam pihenni meg orat sem allitunk ugyhogy jol vagyok. Fizikailag? Haat... Faradt vagyok minden nap. Kikeszultek a labaim meg a vallam, jo nehezek a talcak, meg baromi sokat kell gyalogolni veluk. Most fent vagyok az emeleten ami azt jelenti, hogy a konyhaban felveszem a kajat, mondjuk a 10 foetelt talcan es fel kell menni a mozgolepcson at egy forgoajton es onnan meg vagy 20 metert gyalogolni... Kemeny a dolog. Na dehat ez van...Egyik este volt egy szemelyzeti Bor es Sajt buli. Volt egy nagy Sajtbufe felalitva nekunk meg melle ingyen borok. Kicsit lazitottunk ott is. Ezen a Cruise-on szinte minden nap eljott a 22 vendegunk es rohadt sokat kajanak eloetel, leves, salata, foetel, desszert ha mondjuk egy ki is marad az is majdnem 100 tanyer kaja egy ultetesben es van 2 ultetes 200 tanyert felszolgalunk a pinceremmel csak egy vacsora alatt... Hihetetlen. Na Most megyek mert kezdodik a Tea Time-om. Ez egy feherkesztyus delutani teafelszolgalas. A legnagyobb balteremben A magyar vonosnegyes jatszik mi felszolgaljuk a teat meg a sutiket a vendegek meg elvezik a dolgot. Ennyi.

Az elozo reszt egy par nappal ezelott mar megirtam cask nem tudtam feltolteni. Azota mar kikotottunk Southaptonban meg el is indultunk New York-ba megint… Legalabb most visszafele alitjuk az orat. Meg megint megkaptam a fizetesem meg jattot is kaptunk az elozo Cruise-rol szoval minden okes.
Pont tegnap beszelgettunk a szobatarsammal, nagyon furcsa erzes itt lenni. Egyedul vagyok mint a kisujjam, nem szamithatok senkire, okes vannak haverjaim itt is de megsem olyan. Amellett meg hianyzik az egyedullet az hogy beuljek a kocsiba zenethalgassak es elmenjek barmikor barhova… Itt ezt nem tudom megtenni. Akarhova megyek mindenutt ismeros arcok… Na mind1
Egyre jobban hozzaszokom ahhoz hogy keveset alszom soxor. Csak fizikailag nagyon faraszto ez az egesz, viszont az ido cask ugy rohan. Remelem nem all meg

Na Udv mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök, hogy jobb a hangulatod egy kicsit. El tudom képzelni, hogy milyen fárasztó lehet. A cipődre figyeljél, ha kell vegyél újat, akár mibe kerül. Ez lényeges.
    Puszi Anyu.

    VálaszTörlés
  2. kitartást és sok borravalót! mindenki üdvözöl és kívánják a sok sikert.
    Viktor

    VálaszTörlés