2010. május 18., kedd

Nemsokára indulok!

Sziasztok!

Azért hoztam létre ezt a blogot, mert nemsokára indulok dolgozni a Queen Mary 2 hajóra és remélem egy pár percem mindig lesz, hogy tudassam veletek merre járok és mit csinálok.

2010.05.12.-én reggel kaptam egy hívást a magyarországi közvetítő cégtől, hogy 21.-én csatlakozhatok a hajó csapatához. Kb. 3,5 másodperc gondolkodási idő után rávágtam, hogy persze ráérek. Azóta kicsit besűrűsödtek a napjaim. 20.-án indul a repülőm New York-ba és másnap szállok fel a hajóra. Egyenlőre csak remélni tudom, hogy rendben lesz minden az utazással...

2010.02.24.- én tudtam meg, hogy felvettek a hajóra és küldtek egy pár papírt amivel be kellett robogja az USA nagykövetségre ahol megkaptam a vízumot. Utána orvosi vizsgálatra kellett menjek, ahol szintén rendben voltak a dolgok. Úgyhogy visszaküldtem a papírjaimat és azóta várom, hogy hívjanak... Hívtak... Úghogy, megyek.

Érzéseim: 30% kiváncsiság, 30%izgulás, 20% boldogság, 10% szomorúság, 8% idegesség, 2% félelem (ami néha simán 100%)

Na amint lesz időm írok!

Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Helló Péter!

    Magas EGET ÉS JÓ utat!

    VálaszTörlés
  2. Petikém, nagyon jó utat és vigyázz magadra!
    "követni fogunk"
    Sok puszit küldünk Keresztmamáék

    VálaszTörlés