2010. május 24., hétfő

Ismet itt!

Sziasztok!

A mai reggelem ugy kezdodott, hogy reggel nyolckor volt egy vizsgam az elelmiszerbiztonsagi rendeszerbol. sikeresen atmentem szoval az elso lepcso megvan mar. utana volt meg egy kis fejtagitas es utane volt egz Crew Drill nevezetu dolog ami azt jelenti, hogy egy olyan gyakorlat amin kotelezo reszt venni, mert azt probaljuk el, hogy mi tortenik veszhelyzet eseten... Most kajaltam es itt vagyok. most van egy fel oram, ugyhogy egybol kirt adok magamrol.
Varom mar hogy kikossunk Southhamtomban, mert vagyom mar egy kis uj elmenyre. Bar egyenlore ez is eleg. Egyre kevesebbet alszunk, raadasul minden este 1 oraval kevesebb az idozonak miatt.. Ugyhogy most 23 oras napokban elunk. Kicsit ma mar ugy erzem hogy hozza kezdek szokni a dolgokhaoz. Ma megkostoltam egy nagyon finom Filippinok altal keszitett csirkehuslevest ami nagyon kiraly volt. Jo csiopos ( a Feri imadna...). Mindig talakozok uj emberekkel masfajta kulturabol. Erdekes hely. Egyenlore. Szerintem a 3. Transatlantic kanyar utan nem ezt fogom mondani.
A lenyeg az, hogy a penzert vagyok itt es it mindenki azert dolgozik. MINDENKI. Rajottem, hogy ez a penztudatossag nagyon fontos itt. Az embernek a szerettei, a csaladja es a baratai a legfontosabbak, es ha oket egy idore elhagyod az csak a penz miatt van. Ezzel a penzel a kesobbiekben az o eletuket is szebbe lehet tenni... Erdekes viszont, hogy az senkit nem erdekel hogy mennyit kolt itt a hajon... Na mind1 en azert odafigyelek erre is. Csak az lebeg a szemem elott, hogy meg kell csinaljam ha torik ha szakad. Csak pozitivan. Sokat gondolok haza.
Tegnap vegre haza birtam telefonalni es rengeteg erot adott kati es anyu hangja. Remelem minden rendben ott is.
Na most mennem kell!
Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Kicsim! Itt minden rendben van, ezen ne aggódj :) Nagyon büszke vagyok rád, és biztos vagyok benne, hogy meg tudod ezt csinálni :) NAGYON SZERETLEK!

    VálaszTörlés
  2. Petikém!
    Gondolj arra, hogy Te is büszke leszel magadra,ha már túl vagy rajta.
    Mi már, most is azok vagyunk.
    Puszika Anyu

    VálaszTörlés