2010. május 20., csütörtök

Csak bamulok mint borju az uj York-ra:)

Sziasztok!

Na sikeresen ideertem, nincs semmi gaz. Most a Hotelbol irok 5$ bol netezhetek 25 percet szoval gyors leszek, meg helytelen. Romaban elhagytam az ovemet, mert a gep ahol ellenoriztek benyelte...:) Nem volt idom elintezni mert igy is majdnem lekestuk a csatlakozast..(de szar ez az amcsi billentyuzet...) Kiraly erzes repulni es rohadtul nagy ez a New York. Csak, Hopgz a szuper poen szeriamat tartsam Paraztam mint Marci Hevesen...:) Egy sraccal jottem (Ricsivel) szegenynek valahol lemaradt a csomagja... Na lassan lejar az egyenlegem szoval mennem kell.
Udv mindenkinek Foleg a Csaladomnak meg a Cicamnak Katinak. Mar most nagyon hianyoztok.
Amint tudok irok!
Pussz

2 megjegyzés:

  1. Szia Petikém!
    Nekünk is hiányzol, már most. Ha ide mindig sikerül írni egy kicsit az már klassz lesz, főleg ha eltudom olvasni. /Hopgz a szuper poen szeriamat tartsam Paraztam mint Marci Hevesen...:)/Ezt mondjuk nem tudom értelmezni.
    Nagyonvigyázz magadra puszi Anyu

    VálaszTörlés
  2. Csak Elöre Barátom...Bikicsunáj legyen veled:)

    Piri Power....

    VálaszTörlés