2010. május 23., vasárnap

Az Atlanti Ocean kozepen

Eloszor is koszonom, hogy ilyen sokan olvassatok a blogot... Megerkeztunk a hajohoz Azt tudtam, hogy nagy nade ennyire.. Hihetetlen. New York is eszmeletlen. Egesz nap treningeken veszek reszt, fejtagitas egesz nap. Mar most ugy erzem, hogy nagyon nehez lesz es ez meg csak az eleje... A treningek soran bejartuk az egesz hajot. Voltam a Hidon, ahonnan az egesz hajot iranyitjak, es voltam minden egyes etteremben. Egyenlore ugy nez ki, hogy buffet steward-kent kezdek. Most a celom az hogy a Britannia etterembe keruljek majd segedfelszolgalonak. Nagyon kemeny munka, tenyleg iszonyat. Ha ott leszek akkor siman feljebb lehet kerulni ha jo vagyok. Ez csak rajtam mulik. Probalok minden - dolgot kizarni es csak pozitivan gondolkozni. A treningen is segitenek jo hangulatot biztositani. Nagyon sok nemzetiseg van a hajon, a felere meg csak ranezni is olyan rossz hogy majdnem elhanyom magam.. Gusztustalanok. Na mind1. Nagyon sok erot kell gyujtsek hogy kibirjam, de menni fog. Egyenlore meg vendeg szobaban lakunk 4 en, es majd 1 het mulva megyunk a sajat kabinba. 2 fo egy kabinban. Az mar egy kicsit jobb lesz. Akikkel jottem magyar sracok tok jo fejek ugyhogy veluk sincs baj. Van meg kint kb 10 magyar, veluk szoktunk talalkozgatni a szemelyzeti barban. Ja tenyleg a legjobb hogy PL.: 1 coronita 1 $, egy dobozos cola 0.5$. Szoval olcso az elet. Csak a net meg a telefonkartya kicsit huzos de nem erdekel... Mindent osszeveve jol erzem magam. Lattam New York Belvarosat, vegig videoztam ahogy elhadjuk a varost, leirhatatlan (foleg nekem:)) elmeny volt. A masik dolog a tajlekozodas... Pfff hat az kemeny dio. 16 emelet 10 etterem stb. . Tudni kell mindent mi hol van stb. Van meg mit tanulni:) Amiket mondanak kb a felet alig ertem. De menni fog. Idovel. Ha Europaba ertunk asszem akkor lesz a vizsga, aztan kiderul, hogy hova osztanak be, persze csak ha atmegyek a vizsgan. Nagyon hianyoztok! Remelem mostmar surubben fogok majd irni.

Sziasztok

1 megjegyzés:

  1. Kitartás:)Gondolj arra hogy....Kubai szivar...szűz szemérem ajkakal:P..na jó vicceltem..nem elsz gond tökös kölök vagy te:)ezt itthon mindenki tudja...pápá...

    U.i:_Nagyi

    VálaszTörlés