2010. augusztus 19., csütörtök

Sokminden!

Sziasztok!
Eloszor is bocsanat hogy csak most irok! Sajnalom de nagyon elfoglalt a munka meg az hogy kipihenjem a munkat... Na az a helyzet, hogy azota megerkeztunk Southamptonba meg utana atmentunk Hamburgba most meg megint Norvegiaban vagyunk. Hat Hamburg nagyon, nagy elmeny... Sajnos nem mentem ki mert esett az eso es inkabb ugy dontottem hogy alszom. Elvileg 26.-an jovunk vissza na majd akkor megprobalok kimenni. Este fel 10 kor indultunk el Hamburgbol. 11-kor vegeztem a munkaval es eppen felertem a fedelzetre hogy megnezzem a tuzijatekot. Kb 30 percet voltam kint. A hajo mindket oldalan 20-20 meter volt kb a tavolsag a parttol es a part mindket oldala tele volt emberekkel akik csak azert jottek ki hogy lathassak a hajot. Eszmeletlen volt. Rengetegen voltak. A hajo tiszteletere csinaltak egy tuzijatekot is. Nem egy augusztus 20.-i tuzijatek volt de jo volt azert. Most egy 2 hetes Cruise-on vagyunk es lesz 10 nap amin kikotunk. Szoval eleg soxor lesz laza ebedunk meg talan tobb eselyunk lesz kimenni... Meg ket nap es feluton vagyok. 3 honap el is telt. Egyik nap ugy gondolom hogy soha tobbet nem csinalok ilyen hulyeseget, hogy kijovok dolgozni, masnap pedig ugy erzem hogy siman 3 evet le birnek huzni. Az a baj hogy otthon semmi esely nincs ennyi penzt keresni bar a munka azert sokkal konyebb... Szerencsere nagyon gyorsan telik az ido. Pont ezert volt hogy olyan regen irtam mert mindig amikor vegzek a reggelivel akkor ugy vagyok vele hogy majd delutan irok, aztan delutan alszok inkabb es mindig kesobb kelek fel mint tervezem szoval elhuzodik naprol napra...Na jolvan. Eleg volt ennyi mara. Visszajott a Laci haverom akinek kolcsonadtam a kartyaolvasomat ugyhogy legkozelebb teszek fel kepeket. Ket hete hazament mert az anyukaja agyverzest kapott. Ilyenkor van ilyen opcio hogy 2 hetre haza lehet menni... Na mind1.
Udv Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szia Petikém!
    Igen!mindig az adott pillanattól függ, hogy az ember mit érez. Itthon meg egyértelműen megszépül majd az összes emlék. Itthon minden rendben28-29-30-án nem leszünk itthon, akkor ne keressél. Verőcén dolgozunk sokat, most is 20-21-22-én ott leszünk.
    Azért ha tudod Hanburgot nézd meg.
    Puszi Anyu És vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kicsim!
    Innen, Ungvarrol mindenki udvozol, puszil!
    Vigyazz magadra! Nagyon szeretlek!

    VálaszTörlés